az Optik+ Bónusz Klub kereskedelmi és marketingigazgatója
Mi az a 17 szabály + 1 ráadás, ami segít nyereségessé tenni a boltodat
„Csak eladás után van profit!”
Kingáról ide kattintva többet is megtudhatsz »
Az optikai piacot minden szempontból ismeri, hiszen volt már értékesítő, sikeresen vezetett több optikai üzletet, területi képviselőként több mint 300 üzlettel volt partneri kapcsolatban. 2006 óta az Optik+ Kft kereskedelmi és marketing igazgatója.
Négy nyelven beszél, nyitottsága és emberszeretete miatt leginkább az emberi nyelvet, így bárkivel megérteti magát és bárkit megért. Mosolya mindenkit lehengerel, kedvessége pedig arra sarkall, hogy meghallgassák.
Tanácsai, ötletei így számos üzletben eredményeztek mérhető forgalomnövekedést. Segítségével ma már az Optik+ Csoport egy 83 üzletet összefogó beszerzési társulás, saját márkás kontaktlencse és szemüveglencse családokkal.
Alapos és szerteágazó tudása, jó nyelvismerete alapozta meg, hogy Magyarország mellett Romániába is bevezesse Poller Rolanddal a közösen kifejlesztett PRAK Vision System-et, de a céljuk az egész világ meghódítása. Előadásában, közvetlen és emberi hangvételével, sziporkázó mosolyával nem is tűnik olyan lehetetlennek.
Bridge Hungary Zrt. elnök-vezérigazgatója
Hogyan őrizd meg a vagyonod és vészeld át a várható inflációt a következő években?
Nem bízhatod a véletlenre! A tőkefelhalmozás után gondolj annak megvédésére is!
Attiláról ide kattintva többet is megtudhatsz »
Tréner, a Bridge Hungary Zrt. elnök-vezérigazgatója
Eredeti hivatását tekintve pedagógus, majd a katedrát egy sokkal tágasabb platformra cserélte, emberek ezreit vezette az egészséges életmód területére. Amikor a kilencvenes évek elején az ivóvíz tisztaságáról tartott előadásokat, többnyire megmosolyogták, ma a háztartások igen nagy részében alkalmazzák a víztisztító berendezéseket. Évekkel később elragadta a pénzügyi pálya, s jó ideig nem értette, miért e furcsa párhuzam. Minden esetre belekóstolt a közgazdaságtanba, s az egészséges életmód mellett immár a pénzügyi intelligencia alapjaira kezdte oktatni az embereket. A miértek akkor váltak érthetővé, amikor 2007. januárjában piacra lépett a százmilliós tőkével megalapított Bridge Hungary Zrt., s már az első évben megszerezte az ötödik helyet a piacon tevékenykedő 468 pénzügyi tanácsadó cég közül.
Attila azt vallja, hogy az embereknek ebben a gazdasági környezetben nem pénzügyi tanácsadásra van szükségük, hanem életvezetésre. Azzal az új, a piacon teljességgel szokatlan üzleti modellel, amellyel a Bridge Hungary most rukkolt elő családok ezreinek életét szeretnék „rendbe tenni”, s tízezreknek munkát, perspektívát biztosítani. Vezetetésével a cég elkötelezte magát azon ars poetica mellett, hogy az általuk kidolgozott életstratégiák alkalmazásával a magyar lakosság valamennyi élethelyzete megoldható. Szerinte nem üres frázis az Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozata, mely szerint:”Minden emberi lény szabadon születik, és egyenlő méltósága és joga van. Minden személynek joga van saját maga és családja egészségének és jólétének biztosítására alkalmas életszínvonalhoz”
Nem csak szép szavak, megvalósítható még korunkban is, még Magyarországon is, ha az emberek hajlandóak felelősséget vállalni az életükért és kézbe venni azt, s ehhez a Bridge Hungary hathatós segítséget tud nyújtani, akár újabb források bevonása nélkül, csupán az alkalmazott termékek és már megkötött szerződések átvilágításával.
Balázs Attila személyes küldetésének érzi, hogy az általa irányított cég mindegy egyes állampolgárnak segítőkezet nyújtson az anyagi biztonság és az egészséges fejlődés megteremtésében. Úgy gondolja, hogy a jelen gazdasági helyzetben fontosabb mint valaha, hogy az emberek megtanulják kezelni és megérteni a saját pénzügyeiket, s elengedhetetlen, hogy a következő generációk már ebben a szellemben nevelkedjenek.
Ha megmarad gyakorló pedagógusnak, minden bizonnyal a nebulók kedvenc tanár bácsija lett volna, hiszen minden mondatán, mozdulatán átsugárzik a mások életéért érzett felelősség és segíteni akarás. A történelem ismer egy híres névrokont, egy másik Attilát, aki azt írta egyik versében: „egész népemet fogom, nem középiskolás fokon tanítani. Nomen est omen.”
tanácsadó és a Magyar Marketing Szövetség alapító alelnöke
Az üzleti környezetről – okosan
Mit tegyünk a versenytársainkkal és referenciáinkkal?
Emilről ide kattintva többet is megtudhatsz »
Tonk Emilt gyakran felkérik a gazdasági felsőfokú intézmények, hogy adja át tudását a jövő nemzedékének. A Budapesti Corvinus Egyetemtől a Modern Üzleti Tudományok Főiskoláján keresztül, az European Business School-ig számos iskolában tölti meg az előadótermeket.
Szerzője az „Üzleti Patika” című üzletembereknek szóló könyvsorozatnak, amelynek eddig 5 részét publikálta. Ezekből a könyvekből eddig több mint 20.000 kelt el úgy, hogy nem kaphatók a hagyományos könyvesbolti hálózatban.
Nevéhez kötődik 36 CD, amelyek az üzleti életről és a profi gondolkodásmódról szólnak.
Az Optik+ Szuperkonferencián az üzleti környezetről beszél. Megmutatja, hogy mit tegyen egy optikus a versenytársaival, és hogyan bánjon a referenciákkal.
az Optik+ Bónusz Klub, a PRAK Vision System
és a Szemüveghitel Pont Hálózat alapítója
Új korszak születik – Optik+ Profitklinika
Összefogás mesterfokon – az egyetlen módszer, ami elviselhető
költség mellett versenyképes a multikkal szemben.
Rolandról ide kattintva többet is megtudhatsz »
Alig 21 évesen már látszerészmester, 3 évvel később pedig diplomás optometrista.
23 évesen az Ofotért 17 boltjának forgalmát koordinálja, Szegedtől Szolnokig, mint régióvezető.
Hamarosan rájön, hogy egy óriás vállalatnál elérte a csúcsot, az ő korában nemigen van továbblépés a ranglétrán.
Élete első saját üzletét 1994-ben nyitja Siklóson, az éppen abban az évben dúló Délszláv háború alatt.
Később több területen bizonyította üzleti érzékét és épített fel sikeres cégeket, így a látszerész szakmát is egy egészen más szemüvegen át látja.
Az ország legnagyobb pénzügyi stratégáival konzultál, olyanokkal, akik beírták magukat az ország gazdasági és pénzügyi történelmébe, akik rajta vannak azon a bizonyos százas listán.
Azon munkálkodik, hogy tudását átadja azoknak, akik erre igényt tartanak. Arra tanítja kollégáit, hogy a cégvezetés nem boltvezetés. Utat mutat, hogyan legyenek profi látszerészek úgy, hogy közben nyereséges üzletet vezetnek, profitot maximalizálnak.
Sok év tanulásából, tapasztalat-szerzésből jött létre a PRAK Vision System, amelynek egyik megalkotója, s amelyet 2006 óta nem csak Magyarországon, de Romániában is sikerrel oktat.
A visszajelzések szerint módszerének alkalmazásával a lokációtól függetlenül mérhetően mindenhol megemelkedett a progresszív lencsék eladása.
Hitvallása, hogy a jelenlegi gazdasági helyzetben kevés jó szakembernek lenni, ismerni kell a modern világ kőkemény értékesítési, üzleti és marketing és beszerzési stratégiáit és alkalmazni is kell őket.
E filozófia gyümölcseként jött létre Optik+ Bónusz Klub, melynek élén azon dolgozik, hogy a partner optikai üzleteket nyereségesebbé tegye, és a piaci helyzetüket stabilizálja.
A klub immár 83 tagüzletet számlál, s máris meghatározó és véleményformáló szereplője a magyar optikai piacnak.
A fejlődés nem áll meg, most 2010-ben újabb stratégiai lépésekre készül, hogy
az Optik+ Bónusz Klub tagjait ismét versenyelőnyökhöz juttassa.
a Kürt Zrt. elnöke
A nagyság titka
„A befutó cégek közös vonása egy kivételével, hogy nagyon
szűk sávban mozognak; a jótól a kiválót tehát a specializálódás
különbözteti meg.”
Sándorról ide kattintva többet is megtudhatsz »
Magyarország egyik legelismertebb üzletembere, Széchenyi díjat kapott kiemelkedő tudományos munkájáért. 2004-ben Az év üzletembere lett.
2006-ban a magyar üzleti élet első olyan képviselője volt, aki zsüritagként részt vett a világ legjobb üzletemberének, az „üzleti Oscar díj” nyertesének kiválasztásában. A díjat Monte Carlóban adták át.
Üzleti sikerei tagadhatatlanok: a 100 leggazdagabb magyar egyike.
Világhírű adatmentő céget épített fel, amely teljesen hazai fejlesztésű adatmentési technológiával rendelkezik. Évente több neves díjat kap, és megbízói között svájci bankok és a német haditengerészet is szerepelnek.
Külföldi terjeszkedése részeként már négy leányvállalata van: Németországban, Ausztriában, Washingtonban és Dubaiban.
Díjai, elismerései:
Az Optik+ Szuperkonferencián megtanítja Önt a sikeres kapcsolatépítés fogásaira, és feltárja, hogyan építette fel cégét a semmiből odáig, hogy már évekkel ezelőtt kivonhatta magát a napi feladatokból.
a Széchenyi kártya tervezője, a KORDA Filmstúdió művészeti vezetője
Nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani
Milyen eszközöket kell használnod egy vevőmágnes arculat kialakításához?
Péterről ide kattintva többet is megtudhatsz »
Péternek nem könnyű névjegykártyát tervezni. Tervezőgrafikus, képzőművész, festőművész, szobrász, de akár ékszerész is állhatna rajta, ennyi minden azonban már csak egy szórólapra férne rá. Szülei házában még ma is féltve óvott fétis az ajtó, amelyen a kisiskolás Petike rajzai még mindig ott díszlenek.
Rajzai már gyerekkorában igen figyelemre méltóak voltak, később a Képzőművészeti Egyetemen tökéletesítette tudását. Nincs grafikai program, amit ne ismerne, s ne tudná a leglehetetlenebbnek látszó kívánalmakat is képpé formálni, ugyanakkor kézzel rajzolt képeit is könnyen összetéveszthetjük egy fotóval. Ez a képesség bizonyíthatóan csak a grafikusok töredékének adatott meg.
A legnagyobb kreatív ügynökségeknek dolgozik, a teljesség igénye nélkül a McCann Ericsson, a Kirowski, a Leo Burnett, Lowe-GGK,Ogilvy&Mather, Partners J.W.T., reklámfilmjei általában Péter story boardjai nyomán kelnek életre.
Szakmai múltjában számos ismert cég teljes arculatának tervezése szerepel, úgy mint Bridgestone, Djuice, Kavosz, OTP Bank, a Korda filmstúdiónak nem csupán az arculatát és kiadványait tervezte, de a bejárat látványterve is Péter képernyőjén született meg, csak úgy mint a kis-és középvállalkozók körében egészen biztosan ismert Széchenyi Kártya.
Szintén a teljesség igénye nélkül néhány cég, amelynek logoja, arculatterve szintén Haragos termék:
Dunapest Rezidenciák, Optik Plusz, Szemüveghitel, Pharmenco, Európai Párbeszéd Alap
A grafika mellett újabb szerelem, a festészet köti le minden idejét. 1996-ban rendezték első kiállítását még Budapesten, azóta képei gyakorlatilag bejárták a világot, többek között megcsodálhatták a san salvadori Galeria de Arte Saravia, valamint a bécsi Gigant Kunst im Palais látogatói. 2005. óta minden évben legalább egy kiállításon szerepelnek képei Budapesten is. Azon a bizonyos, minden évben kiadott százas listán is több név szerepel, akinek nappalijában több Haragos kép is díszíti a falakat.
Péter sikereit tehetségén túl minden bizonnyal az a különleges látásmód és belérzőképesség aposztrofálja, amivel még azt is képes megjeleníteni, amit az ember képtelen elmagyarázni. Teszi ezt lazán, fantasztikus, kissé vitriolos humorral, olyan szakmai alázattal, hogy az embernek az az érzése támad vele beszélgetve, valószínűleg egy végzős hallgatóval beszélget, nem pedig a Magyar Képregész Akadémia tagjával, aki többek között a Honvédelmi Minisztérium képregész pályázatán is elvitte a pálmát a tavalyi évben.
menedzser tanácsadó, tréner
Mint kertész a virágát…
Profitnövelési lehetőségek a jobb vevőkapcsolatok révén.
Gáborról ide kattintva többet is megtudhatsz »
Az üzleti világot már az anyatejjel együtt magába szívta, hiszen édesapja neves közgazdasági, marketing, üzleti oktató, több egyetem, főiskola címzetes docense, tanszékvezető tanára volt, rengeteg szakkönyv és tankönyv szerzője, társszerzője. A mai napig remek hangulatú szakmai vitákat folytatnak egy jó ebéd vagy vacsora mellett.
Eleinte úgy tűnt, a vér végül vízzé válik, hiszen első munkahelye a Kertészeti Egyetem lett. Mellette sokféle tevékenységet kipróbált: ahogy szokás mondani, épp csak akasztott ember nem volt. Végül az üzleti világ mégis magához húzta. Az elsők között volt, aki Magyarországon automata öntözőrendszerekkel kezdett foglalkozni. A családi ház garázsából induló vállalkozást rengeteg tanulással és tapasztalattal teli év után az ország piacvezető öntözéstechnikai nagykereskedelmi és garázsajtó forgalmazó cégévé fejlesztette.
1999-ben még mindig az öntözőrendszerek piacán maradva saját nagykereskedelmi cégét alapított. Mára a válság ellenére is töretlenül fejlődő vállalkozást épített, melynek szakmai képzései Európai hírűek. Évek óta tanítja partnereit, mert tudja, hogy nem elég profi szakembernek lenniük, de vállalkozásuk vezetésében, az vevők kezelésében is profikká kell válniuk.
Évtizedek óta szenvedélyesen szívja magába a menedzsmenttudást, és segít szinte mindenkinek, aki hozzá fordul cégfelépítési, cégvezetési problémáival. Számtalan apró és nagyobb vállalkozás köszönheti neki fejlődését, sikerességét.
Mára négy sikeres vállalkozás tulajdonosa, több üzleti klub alapító tagja, rengeteg konferencia kiemelt vendége, a magyar üzleti tréningvilág számos kiemelkedő személyiségének barátja. Az ő unszolásukra lépett ki egy éve a színpadra, hogy szélesebb körben is megossza azt az egyedülálló, saját módszertant, amelynek segítségével egészen másképp tekintünk majd meglévő és leendő üzleti partnereinkre, vevőinkre.