2011-03-03

Mi lehet az a kincs, ami szinte minden optikának van, de mégse fordítja a maga hasznára? Ez a kincs egy olyan reklámeszköz lehetőségét rejti magában, ami hatékonyabb minden hirdetésnél. Ez nem más, mint egy olyan adatbázis, amiben a már meglévő ügyfelek és érdeklődők nevét, elérhetőségét tartalmazza. Miért kincs egy ilyen adatbázis?


0 kérdés, hozzászólás | tovább...

2010-12-28

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 2010. december 7-én előzetes értesítés nélküli helyszíni szemlét tartott a CooperVision Optikai Cikkeket Forgalmazó Korlátolt Felelősségű Társaság, a FOTEX-OFOTÉRT Optikai és Fotócikk Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság, a Johnson & Johnson Egészségügyi és Babaápolási Termékeket Gyártó és Forgalmazó Kft., a Kleffmann & Partner Piackutató, a Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság székhelyén, valamint a […]


0 kérdés, hozzászólás | tovább...

2010-11-30

Mit szólnál hozzá, ha lenne egy olyan fegyver, amivel optikádhoz tudnád láncolni ügyfeleidet? Azaz, ha szemüvegre, kontaktlencsére, napszemüvegre vagy bármi egyéb kiegészítőre van szüksége, ne legyen kérdés számára, hogy melyik optikát válassza.


0 kérdés, hozzászólás | tovább...

2010-11-26

Az Oakley cég bejelentette, olyan 3D szemüveget fejlesztett ki, mely kiegészíti és optimalizálja a mozikban használt, egyre népszerűbb technológiát.


0 kérdés, hozzászólás | tovább...

2010-11-24

A cég, mely a prémium kategóriás szemüvegek szektorának vezetője továbbra is elkötelezett támogatója marad a Speciális Olimpiának. A kezdeményezés mára már közel 170 országban, több mint 3 400 000 szellemi fogyatékos atlétának segít edzeni, sportolni és beilleszkedni világszerte.


0 kérdés, hozzászólás | tovább...

2010-11-22

A célközönséged nem minden tagja fog nálad vásárolni. Elkeserítő, de így van. Potenciális vevő az, akit már foglalkozta a gondolat: kéne egy új napszemüveg, le kellene cserélni végre a szemüvegkeretem, vagy egy életem egy halálom, idén végre kipróbálom a kontaktlencsét. Ezek a leendő vevők általában információszerzéssel kezdik, ebből lesz az érdeklődés, majd a vásárlás. A […]


0 kérdés, hozzászólás | tovább...

MarketingKlinika

TESZT

Teszteld le tudásodat!

» Vezetői teszt

» Értékesítői teszt